Vivianbaby

 2010.03.04. 12:51

Helló,
A nevem Vivian, megnéztem a profilod ma internet vált érdekel téged, én is szeretném tudni, hogy minél több, és én azt akarom, hogy küld egy e-mailt az e-mail címemet tehát én tud ad ön az én-m kép érted-hoz tudják, kivel vagyok.
Itt van az email címem (...)

Azt hiszem, nem hagyhatja el itt!
Várom a levelet email címemre fenti.
Vivianbaby.
(Ne felejtsük el a távolság vagy a szín nem számít, de a szerelem ügyekben sok az életben)

Címkék: spam

A bejegyzés trackback címe:

https://megjel.blog.hu/api/trackback/id/tr971808439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása