Nine Hundred

 2010.05.04. 11:38

Én Önöket keresni nevében a mi késő ügyfél, aki nem állampolgára Ön országában, és a beruházások tette a mi befektetési bank.
 
15-én 2001 júliusában ügyfelünk aki egy arany és a kőolaj kereskedő letétbe az összeget négy millió amerikai dollár mellett a portfóliókezelési a mi befektetési bank 4 év és a betéti érlelt július 15., 2005, több mint 98% növekedés összege összesen hét millió Nine Hundred és húszezer amerikai dollár. Ez az alapok óta érlelődött, és a roll-over az alapok is lejárt
 
Ügyfelünk halt meg 2005 decemberében a 81 éves korában idején ő volt a válás véglegesítése eljárások aki 4 évtizedes hosszú házasság. Ügyfelünk nem adott a közeli hozzátartozók, illetve a kedvezményezett a hatalmas birtokot, mert árva volt, és nem a gyerekek, és minden olyan erőfeszítést, keresse közvetlen családja nem jártak sikerrel.
 
A fő ok a kapcsolatot akkor is érted, hogy állni, mint jogutód, illetve a közeli hozzátartozók, hogy a hatalmas birtokot a mi késő ügyfél. Én garantálja Önnek, hogy ez keretében kell elvégezni a megállapodás törvényes, ha nem volna az együttműködést, és a szigorú titoktartás.
 
Ha azon kapod magad képes dolgozni rám ezen, gyere vissza velem a további részleteket, hogyan kell folytatni: Az Ön teljes neve és címe, a helyét és születési ideje, a magán telefon-részleteket és szakma: gbtassets@aim.com
 Kérjük, ha nem érdekel ez a javaslat törli ezt a kedves-mail, és nem fogom még egyszer kapcsolatba miatt érzékeny jellegét ennek a folyamatnak.
 
Várja a sürgős választ.
 
Laurent

Címkék: meg

A bejegyzés trackback címe:

https://megjel.blog.hu/api/trackback/id/tr501973483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandiblog 2010.05.20. 12:16:41

én már megbolondultam volna a helyedben a gógl fordítótól. tudsz még magyar mondatokat összerakni?

ennnnnyi 2010.05.20. 15:32:36

én ezeket így spamkapom, mulatságos olvasni.

bandiblog 2010.05.20. 21:47:17

ja, azt hittem, direkt lefordítod a spamjeidet. mondjuk így is bizarr. érdemes megnézni a spamládát? én mindig csak törlöm, pedig isten tudja, milyen ajánlatok lennének köztük.
süti beállítások módosítása