Wanita

 2010.02.01. 13:06

Szia Drága
nevem wanita vagyok egy szabad gondolkodású, nyitott szívvel, angolul beszélő lány nekem tetszik, hogy az életet olyan egyszerű, mint én is vagyok, azon kevesek egyike, amely még mindig hisz a barátság, a szeretet, a bizalom és a jelek vagyok nagyon egységes és kész kever.
futott végig a profilodat ma hidd el nekem tetszik, amit látok és én vagyok vonzódik hozzád, akkor őszinte öröm, hogy a barátod, ha nem zavar, remélem nem fog vegye kérésemet értetődőnek, bátran e-mailt nekem, én várom mielőbbi hallani rólad.
Vigyázz
wanita,

A bejegyzés trackback címe:

https://megjel.blog.hu/api/trackback/id/tr621719370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása